Review: Catrice Liquid Liner in Go, Get Bronzed


Een tijdje geleden, tijdens de 50% korting actie bij Kruidvat, kocht in een eyeliner van Catrice. Deze is nieuw in het assortiment en door de verschillende kleuren vond ik het echte eyecatchers! De Liquid Liner is namelijk onder andere verkrijgbaar in goud en brons, ik nam zelf brons mee. Hij heet dan ook Go, Get Bronzed!


Het bijzondere aan deze eyeliner is het kwastje, het is geen standaardkwastje maar een vilten punt (felt-tip) waarmee je nog preciezer te werk kunt gaan. Dit puntje bevalt me ook een stuk beter dan die standaard kwastjes, je hebt meer controle over wat je doet en je kunt een heel dun lijntje trekken als je dat wilt! Wel vind ik dat er teveel op het puntje zit als je hem uit de verpakking haalt, ik veeg hem altijd eerst af voordat ik aan de slag ga.


Ik vind het zelf echt een prachtig kleurtje, het is een warm bronzen kleur met goed pigment. Ik gebruik op mijn oog altijd twee laagjes van deze eyeliner, na 1 laagje zit er al wel kleur op maar knalt hij nog niet echt. Hij heeft een prima droogtijd en zoals ik al zei vind ik hem fijn aanbrengen. Wel vind ik het jammer dat hij niet waterproof is, hij houdt op zich nog best goed maar zodra er zweet of regen (of een dag waarop mijn oogschaduwbasis het ook niet houd) aan te pas komt is het over!

De eyeliner kost €3,49 en er zijn 4 verschillende kleuren en een waterproof versie van de zwarte variant verkrijgbaar. Ik denk dat ik die waterproof versie ook nog wel aanschaf, ik heb er al veel goeds over gehoord!

Volgende bericht

20 reacties

  1. Ik heb deze ook en ook de goud- en zilverkleurige versie. Vind ze echt enorm fijn.

  2. Ik heb zelf de gouden hiervan, die dekt helaas wat minder, maar is ook prachtig!

  3. Oh wauw, die ziet er mooi uit! Misschien moet ik maar eens van mijn zwarte eyeliner afstappen en andere kleuren ook een kans geven, zoals deze.

  4. Vind hem erg mooi! Vooral als je een wat neutrale look wilt maken is dit echt een uitkomst.

  5. Ziet er erg mooi uit! Misschien moet ik me ook maar weer eens aan de vloeibare eyeliners gaan wagen, ik heb deze vroeger afgezworen omdat ik er niet netjes mee kan werken haha!

  6. Ziet er echt goed uit!

    Mooie kleur ook!

  7. oohlaleonie

     /  19 mei 2011

    Hij past heel erg mooi bij je ogen!
    Leuk!

  8. Ik vind hem prachtig! :D

  9. Mooie kleur! Maar voor mij moeten eyeliners echt waterproof zijn, ik heb altijd vreselijke traanogen op de fiets dus dan is het bye bye eyeliner :P

  10. Ik wil deze eyeliner ook nog heel graag hebben! Hij is namelijk perfect!

  11. Ik heb deze en die waterproof versie, en die is echt heel goed!

  12. Erg mooi.

    x

  13. Erg mooi kleurtje zegg!!

  14. Ik had deze al zien liggen in de winkel, maar ik twijfelde om hem mee te pakken, want ik wist niet goed hoe deze zou staan op mijn/een ooglid. Dussss, nu ben ik wel overtuigd :p

  15. Deze heb ik ook! Vind ‘m heel mooi :)

  16. De kleur vind ik in ieder geval prachtig, ik hou sowieso van brons- en koperkleuren!

  17. wauw! Die ziet er goed uit

  18. Wat een mooie kleur zeg! Deze klinkt erg oké :D

  19. ik heb m ook, vind m zelf ook top!

  20. Wauw, wat een mooie eyeliner! Ook mooie look heb je gemaakt. <3

  • Over mij

    Ik blog niet meer hier, maar op MARJOLEAN.NL!

    -----------
  • Categorieën

  • Oude berichten

  • counter for wordpress
  • I’m in love with

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 39 andere volgers

