Films – random recensies 6

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikel heb gemaakt met mijn mening erin, over de films die ik de laatste tijd gekeken heb. Het leek me dan ook wel weer eens tijd, en een leuk artikel voor op de zondag!

The Change-up
Een beetje aan de flauwe kant, maar met leuke acteurs en het verhaal zit wel goed in elkaar. Kijkt lekker weg en is vermakelijk, dus ideaal voor die momenten dat je geen diepgaande en ingewikkelde film wilt! – cijfer 7

Mignight in Paris
Een film die in eerste instantie een simpele romcom lijkt, maar zeker veel meer is dan dat! Speelt zich af in Parijs (en niet alleen in die van nu, maar ook eeuwen terug) en zit net tussen gewone film en arthouse in. De trailer vertelt je ook eigenlijk niets over de film en dat is helemaal niet erg. Echt een aanrader als je een film zoekt met wat meer diepgang, en de shots van Parijs zijn natuurlijk altijd erg fijn! – cijfer 8,5

Friends With Benefits
Dat Mila Kunis kan acteren wist ik al, maar Justin T. kan er ook wel wat van! Het lijkt alsof hij het al jaren doet (of hij is gewoon zichzelf, zoals hij altijd is met een meisje haha ;)). De film zit wel aardig vol met steamy scènes dus misschien niet echt een aanrader als je onder de 16/18 bent, maar ik vond de film wel heel grappig! Wel een beetje voorspelbaar, maar zeker vermakelijk. – cijfer 8

New Year’s Eve
Goed, het is een film rondom het thema oud & nieuw en daarmee misschien wel alleen rond die tijd leuk om te kijken, maar ik hem ‘m met een vriendin in de bios gekeken en zo’n film is het ook echt, leuk om te kijken met vriendinnen! Van de makers van onder andere Valentine’s Day (en het lijkt op verhalen als die van Alles Is Liefde en Love Actually), dus met verschillende verhaallijnen en een berg bekende acteurs! – cijfer 7,5

I Don’t Know How She Does It
Een film waar ik misschien nog met m’n moeder naartoe wilde (maar ze wilde niet, snif). En op die doelgroep is het ook meer gericht dan op kindloze studenten ;). Er zal veel herkenbaars in zitten voor drukke moeders die ondanks alles het toch voor elkaar (lijken te) krijgen om alle taken te doen! Geen slechte film, maar gewoon niet erg relevant voor mij. – cijfer 6,5

What’s Your Number?
Het zal inmiddels wel opvallen dat ik vrij veel romcom-achtige films heb gekeken, ,haha ;). Maar deze film vond ik wel weer erg leuk, leuker dan dat ik verwacht had! En die buurjongen, me gusta. – cijfer 8

Contagion
Voor zo’n typische rampenfilm waarbij de halve wereldbevolking dood gaat door een zich snel verspreidend virus, kun je me best wakker maken! En ik had dan ook gehoopt dat deze film zo’n film zou zijn, maar niets is minder waar. Er is een virus, maar de focus ligt op de instanties en personen die onderzoek doen hiernaar en die keuzes moeten maken, op hoe het virus zich verspreidt en hoe ze het virus kunnen stoppen. Niet slecht, maar saai en toch een tegenvaller. – cijfer 5

Sherlock Holmes – A Game Of Shadows
Deel I had ik al in de bios gekeken (en vond ik heel tof!) dus deel II moest ook zeker bekeken worden. En hij was wederom geweldig, misschien nog wel beter dan deel I! Grappig, spannend en ontzettend mooi gefilmd, aanrader! Deel I hoef je denk ik niet persé gezien te hebben om deel II te snappen, maar het maakt deel II natuurlijk wel beter. – cijfer 9

Final Destination 5
Als je de opzet van de Final Destinations films kent, weet je al wat er zal gebeuren in dit deel. Mensen overleven een ongeluk doordat een van hun een soort visie krijgt, maar in feite hadden ze wel dood moeten gaan en gaan ze daarna dus 1 voor 1 op de meest rare en ranzige manieren dood. Klinkt misschien niet heel aantrekkelijk, maar ik kan er altijd wel om lachen ;). Maar goed? Nee, dat zijn ze niet. – cijfer 6,5

Trust
En last but not least, de film Trust. Ontzettend realistisch en ook op die manier neergezet. Het is dan ook niet bepaald een vrolijke film en ik vond het verhaal heel indrukwekkend, maar ik vind het wel een aanrader. – cijfer 8,5

Wel weer een heel lang verhaal, maar hopelijk hebben jullie er wat aan! De beste films hiervan vond ik Midnight In Paris & Trust, dus die vind ik zeker aanraders!

bron foto

Volgende bericht

21 reacties

  1. Friends with benefits is zo leuk!

  2. Friends with benefits vind ik geweldig!! <3

  3. Wow ik heb ze bijna allemaal gezien! Maar ik wil wel met je mee naar I don’t know how she does it ;)

  4. Midnight in Paris vond ik ook heel erg leuk!

  5. Lijken me super leuk!

  6. ik ken ze allemaal nog niet . Ze lijken mij wel mooie

  7. Meer

     /  22 januari 2012

    Trust meteen gedownload, thanks!

  8. what’s your number wil ik erg graag zien. New year’s eve en Friends with benefits heb ik ook gezien, die vond ik allebei heel leuk.
    Wat ik ook echt een aanrader vind is The last song.

  9. Nu wil ik Midnight in Paris zeker nog zien, dankjewel voor de tip! Sherlock Holmes vond ik zelf ook zeker weer een aanrader, Trust is een aanrader voor iedereen die zich dagelijks op het internet begeeft en vaak niet stilstaat bij de gevaren ervan en The Change Up en Friends with Benefits kijken gewoon heel erg lekker weg! (:

  10. Ben nog heel benieuwd naar Friends with benefits :)

  11. Leuke filmtips zo op de zondag… ik zal er eens een aantal gaan kijken. Friends whit benefits lees ik veel over en midnight in paris ook maar eens huren. Groetjes!!

  12. Ik ga vanmiddag Friends with benefits kijken, ben benieuwd!

  13. friends with benefits wil ik echt nog een keer zien :)

  14. Ik ben ook met een vriendin naar NYE geweest, zo’n leuke film!

  15. Ik heb ze allemaal nog niet gezien, maar er zijn er een paar die ik absoluut nog moet zien, zoals Midnight in Paris, Friends with benefits, New Years Eve, Trust en natuurlijk Sherlock Holmes. Ik vind het eigenlijk ook heel vreemd dat ik nog geen van deze films heb gezien aangezien ik normaal minstens een keer per week een nieuwe film kijk.. Hmm van de week eerst maar eens Midnight in Paris kijken dan..
    Leuke post! Fijn dat je een beetje de strekking erbij zet. Anders zou ik ‘I don’t know how she does it’ zo gaan kijken, alleen omdat SJP erin meespeelt. Maar nu ik weet dat het vooral voor moeders met kinderen is.. Mwah, toch maar niet.

  16. Trust heb ik laatst ook gezien. Ik vind zulke films altijd heel interessant!

  17. zarahcari

     /  23 januari 2012

    Zitten leuke films bij! Ga deze week nog naar Sherlock Holmes met een vriendin, vond de eerste geweldig!

  18. The Change Up en Friends With Benefits heb ik gezien en vond deze allebei erg leuk! What’s Your Number heb ik nog steeds niet afgekeken, kan er niet doorheen komen…

  19. Allemaal erg leuke films lijken me, ik wil the change up, friends with benefits en new years eve ook nog zien. I dont know how she does it heb ik in de bioscoop gezien, en die is geweldig.

  20. zitten zeker goede films tussen hoor

  21. Final destination heb k ook gezien. De film is slecht maar op de een of andere manier moet ik er ook om lachen. De manieren waarop die mensen dood gaan… hahaha

  • Over mij

    Ik blog niet meer hier, maar op MARJOLEAN.NL!

    -----------
  • Categorieën

  • Oude berichten

  • counter for wordpress
  • I’m in love with

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 39 andere volgers

